25 april 2009

tjah :)
fick skjuss av mathias te FH i morse där vi skulle träffas :) tyvärr så kunde inte becka hänga med så de blev bara jag och cecilia. menmen, vi gick te brunos och där va de inte mkt folk alls, och det nyaste solariumet va ledigt så vi tog de. köpte ngn såndär kräm typ också (: haha fast cecilia hann knappt smörja in sin för det började så hon fick ligga där inne och smörja in sig. aja, sen gick vi hem iaf (: hade t-shirt och uppvikta sss, skitvarmt och sköönt (A) fick en liten kant också faktiskt av solandet :O haha, sen skulle mamma&pappa te centrum för att hämta min skinjacka och eftersom det är så fint väder så hängde jag med (A) köpte en ansiktskräm som man blir brun av, deo, sminkborttagningsservetter och lite mer :) ikväll är jag typ med mathias tror jag . hihi vi har faktiskt varit tsm i 11 månader idag (A)
puss! //s'


Kommentarer
Postat av: Stina

haha det finns en stop knapp i solariet så man slipper smörja in sig i solariet x)<3

2009-04-29 @ 20:47:13
URL: http://sttina.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0