27 april 2009

tja :)
åkte te träningen men va inte med, hade asont i ryggen. så jag hade trevligt med cecilia ist (A) men nu ligger jag här och mår allmänt skitdåligt -.- ont i ryggen, magen, huvet och knäna, sen mår jag illa också :S hur ska jag orka morgondagen? :/ kan inte gå upp ur sängen elr röra mej som det är just nu iaf...
aja, kom sent en hel lektion imorse, haha när jag kom te skolan gick alla ut.. typiskt -.- ska plugga imorrn iaf, det är biologi på onsdag (hoppas jag, satt det inte är imorrn? :S) aja skit i det, jag är negativ just nu, förlåt . ska inte negga mej mera nu, puss! //s'


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske gravid xD

2009-04-28 @ 22:45:10

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0