7 april 2009

hejjj :)
idag har varit en helt okejh dag, eftermiddagen har varit toppen iaf! imorse kom mathias hit, typ halv 8 :) han "sov" och jag fixade mej lite, sen mös vi lite också, och sen tog vi moppen te skolan (A)  supernajs<3 efter skolan gick jag direkt te sjukgymnastiken, linn&becka skulle köpa glass i centrum så gick med dom en bit :) väl där så vare skitjobbigt verkligen, menmne (A) sen kom bussen precis när jag va klar så åkte bussen hem. lite pinsamt att gå med moppehjälm men aja... typ kvart över 6 kom mathias hit igen och då kom också kläderna från innebandyn (jippie! :D) sen typ halv 9 drog vi ut, tankade och lite sånt. hihi och jag fick köra (!!!) sen hade han med sej massa olika adobe program också som jag fick, så nu har jag superbra photoshop igen! (A) så ett bra avslut på dagen alltså :)
puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0