update

hejjsan :)
ah som sagt så åkte jag hem med mathias efter skolan. vi åt lite macka och sånt och jag låg i sängen under täcket för jag frös såååå jävla mkt asså. sen skulle han hämta ngt på kulturskolan så jag hängde med . innan vi drog dit så drog vi te coop, där köpte jag lite smaskelismak te imorrn då bästiis och jag ska ha myys dag efter skolan (: ah sen efter kulturskolan drog vi hit en stund :)
vi får väll se om jag kommer upp ur sängen imorrn. börjar 10 över 8 varje dag. i måndags kom jag typ kvart över, igår halv 9 och idag typ 9.. inte bra asså! :O aja, nu ska jag checka klart GA, puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0