I'm just a little bit caught in the middle, Life is a maze and love is a riddle

så, nu kan jag skriva lite mer :) sitter hos baby just nu (A) vi ska åka och köpa masariner snart för jag blev extremt sugen på just masariner :o haha, vaknade 2 idag , åt ett äpple, slängde på mej lite kläder och stck iväg te stationenn för att hämta bästevän :) sen drog vi te mej och jag fixade mej, sen vidare te eurostop där vi kollade runt lite (A) sen donken, där vi hade mys. tog 2 ballonger som becka satt och viftade med på moppen påvägen hem, haha. sen vare träning på direkten och jag och bästus låg i gräset och chillade i solen medans dom andra hade fys, haha :D sen skjutsade jag hem henne och nu är jag med baby som sagt, puss! //s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0