2 februari 2009

tjena! :)
fick inga praoplatser igår i sigtuna så vi ska dra te arlanda imorrn efter skolan istället ;p
aja, efter sigtuna va jag hemma ett tag, åt lite och sen vid 8 drog ja te mathias :)
eftersom vi har varit lediga idag så sov jag där också, hihi vi kollade typ på asterix&obelix ;ö
aja, imorse gjorde vi inget speciellt sådära.. tog bussen kvart över 1 hem.
sen nu hare precis varit träning ;D
som sagt, imorrn blire arlanda efter skolan.
puuuss! //s'

p.s, grattis te felicia idag, byxmyndiga lilla unge! :D<3333


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0