23 februari 2009

tjaaah! :)
idag har jag... ja vad har jag gjort egentligen?
kvart över 12 ringde mathias och väckte mej -.-
sen satt jag vid datan ett tag... sen har jag duschat, fixat allt såndär najs, haft lite "hemmaspa" för mej själv, haha.
ah, sen har jag lyssnat dunkadunka och fixat mej (: alltid bäst till peppmusik.
nu håller jag på att laga mat, fiskpinnar och ris, haha, verkligen lyxigt ;D
menmen, stolt över att jag klara göra riset iaf, iochmed att allt jag gör i köket brukar bli misslyckat :/
har valt ut lite bilder jag ska skriva ut också (: sen måste jag bara komma på hur man gör :/ haha, hoppas verkligen jag får ett fotoskrivare i påskpresent elr ngt.. (a)
imorrn ska jag till sjukgymnastiken 1 typ, sen går jag nog te bästevän och sen drar vi te felicia i solna (:
ska bli najs, puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0