4 februari 2009

tjah! :)
skolan idag som vanligt dåe.
och faktiskt så kom jag i tid! innan läraren hade kommit tillochmed! :O
det är nog första gången på hela året....
aja, so, biologi, matte, sen lunch.
efter lunchen vare instrument och vi gjorde typ lite ändringar i låten och nu ären typ klar.
sen engelska och sen drama.
fick sluta mycket tidigare eftersom karin är me sin sjuka mamma elr ngt...
sen har jag bara kollat på tv och njutit av ensamheten här hemma (AA)
mamma har ju varit sjuk i en &enhalv vecka nu så de va ett tag sedan jag va ensam, annars är jag typ alltid de :P
tkr de e ganska skönt att va själv hemma faktiskt (A)
aja, ringde café myntet i sigtuna på lunchen så nu har jag en praoplats där! :D
najjs faktiskt, hoppas bara att bästevän får på tantbrun så vi är nära (:
menmen, puuss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0