anda 10 februari 2009

hejjsan! :)
ja, vaknade ju tidigt imorse, men efter de gick de bara neråt, morgonen va alltså inge bra...
oh ja, jag kände mej själv rätt och kom alltså försent.
när jag hade kommit ner för hela skogen (som är täckt av is i brant nedförsbacke) så kom jag på att jag har glömt minneskortet i kameran, så de va bara att gå tbx -.-
så, kom försent..
de va dans på gympan, astråk asså -.- aja, sen när vi står på läktaren och dröjer kvar lite efter gympan så helt plötsligt ba drar jag ner shortsen! :O:O:O
asså, jag vet inte vad som hände i hjärnan... oh när jag har stått där på läktaren med shortsen nere vid knäna ett tag så skriker jag: men vafan gör jag!?!? :O
sen har jag gjort bort mej maaassa mer också -.-
svenska provet gick ändå ganska bra (A) oh på hk:n gjorde jag & beccckks väääääääärldens godaste köttfärssås&spaghetti :D
aja, sen ner te centrum för klipp, de va najjs oh stället där e verkligen skitbra ;p
vi blev väääldigt mörka, men de blev bra :)

moa kom också och vi hade lite trevligt (a) stack in på willys oh köpte maassa godis oh powerking efter frissan också (A)

efter de stack vi hem te becka oh färgade linns hår, de blev också bra :)

haha jag&becka kleta lite på linn men de va bara kul ;D

imorrn ska jag komma i tid!
wish me luck babys ;D
puss! //s'






Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0