check!

nu har jag checkat tre avsnitt o.c :)
mathias har varit här en supersnabbis och hämtat sin ipod också, men hade han mina örhängen med sej? självklart inte.
aja, eftersom jag inte ska göra någonting alls på lovet har jag kommit fram till att jag kommer ha massa överbliven tid.
och all denna överblivna tid ska inte slösas bort framför datan.
nej, jag ska ta den här lilla extra tiden och lägga på ngt nyttigt (:
typ.... minst, 100-200 situps per dag, påmin mej, okej?
sen ska jag göra massa annat, skriva ut bilder är en sak, (:
fixa rummet, lägenheten, ja, plugga lär jag ju också behöva :)
såå, wish me luck? //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0