vecka 7

ah allt som händer nästa vecka dåe:

måndag: träning + plugga te svenskaprovet som e på tisdag
tisdag: svenskaprov och klippning direkt efter skolan
onsdag: sjukgymnastik efter skolan... -.- + plugg te matteprover som e på torsdag
torsdag: matteprov och match på kvällen
fredag: stan elr kista och kolla på bio med sötnötarna becka&linn, sen blire sova över hos ngn av oss tre också (: myyyyys (a) ska försöka hitta någon present te alla<3ans dag också... något förslag på vad man kan köpa? :/
lördag: becka&linn dåe, och så äre typ match, sen äre ju fyfan alla<3ans dag också!! :O
så kvällen spenderas antagligen med mathias (A)<3
söndag: kanske mathias dåe.. sen äre plugg för nästa vecka och uppvilning ;)

sen har jag hyrt en film som jag ska hinna se någon gång i veckan, eller så kollar jag på den nu.... får se! ;D
filmen är iaf p.s i love you , har redan sett den men ville se igen (A)
//s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0