26 januari 2009

Morrnmorrn! :)
Vaknade i tid idag och gick upp kvart över sju för en gångs skull..
Ska väll gå 5 i 8 elr 8 , får se hur det blir.
Har klätt på mej typ bara, ska sminka mej och fixa håret lite snart också, även om det redan är fixat från igår (hade inget att göra på kvällen så satt och plattade det, hehe)
Såg att jag bara målade ena handen när jag målade naglarna igår också.. pinsamt! :O
Får väll se om jag hinner fixa till det hela... ;P
Får se om jag hinner blogga idag också, träning ikväll, svenska läxa imorrn , men hinner nog om jag inte är med mathias såklart ;)
Aja, ha en trevlig dag allihopa! Själv känner jag på mej att den här dagen nästan kommer bli änu värre än igår, men det är ju en annna historia ;O
Puss! //s'


jaa, dagens outfit blev en "hej-jag-orkar-inte-bry-mej" outfit..
eftersom det är dans idag blev det gamla vanliga sss och som pricken över i-et, en stålmannen tröja, haha eller inte ;)
aja, man kan inte alltid va på topp (A) btw så är kameran suddig för att jag råka ställa in den så..... :/

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0