Första inlägget 090120

Hejjsan allihopa & välkomna till min nya blogg! :)
Förut bloggade jag på www.swiish.blogg.se men adressen var knepig och så...
Kanske går tillbaka till den bloggen någon gång i framtiden men för tillfället kommer den vara nerlagd.
Känns lite tråkigt eftersom de är i den bloggen man har skrivit i flera gånger om dagen väldigt länge men förnying brukar vara bra ;)
Ja iden här bloggen då, vad händer här?
Jo jag orkar verkligen inte ha press och ba: åh nu mååste jag skriva blogg.
Utan jag kommer blogga här när det känns bra, och ni får läsa om ni känner för de, men ingen tvingar er :)
Kommer nog ändra designen ganska ofta också men bara när jag är på humör (A)
Antagligen lägger jag ut ganska mycket låtar och sånt också ;)


Eftersom jag inte kommer blogga jämt och ständigt här så kan det bli lite jobbigt för er som läser att veta när jag väl har skrivit eller fixat, och då kan ni ju alltid följa bloggen i bloggkoll!

Kostar absolut ingenting men är enligt mej iaf det bästa sättet att hålla koll på alla sina favoritbloggar :)

Ni kan gå in på www.bloggkoll.se och söka efter just den bloggen du vill följa och snart kommer jag lägga in en liten bild i menyn här till höger där det bara är att klicka om ni vill följa just min blogg (A)

Men bara för att jag inte skriver jätteofta betyder inte att jag inte skriver varje dag, ibland kanske jag skriver mer varje dag, men det beror helt på vilket humör jag är på och hur mycket tid jag har, det här är en spontan blogg som liksom skrivs i när det finns tid&lust :)
Enjoy!


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0