nighty

nä, nu stängs datan av :) ska fixa lite inför imorrn eftersom jag då ska dra te skolan..
har inte varit där sedan förra onsdagen! :O jisses asså..
menmen, kom på att jag måste duscha också, får väll bli imorrn, även om jag egentligen är en "kvälls-dushare" .
haha, ska väll snacka lite me mathias också, han ringer väll antagligen vilken minut som hellst :)
aja, vi hörs nog imorrn efter skolan!
//s'


maha, har letat efter mitt innebandy pannband i flera månader och äntligen så hitta mamma de idag :O
de visa sej att de låg i lådan som jag har öppnat miljoner gånger typ, hela tiden -.-
hihi sån e jag, dålig på att leta efter saker ;p

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0