For tonight I'll lay here with you. But when the sun hits your eyes through your window, There'll be nothing you can do.

tjatja! :D
sov ju hos baby igår då och de va mysigt som vanligt :) sen idag så kom mormor hit vid 2, hon skulle kolla på cykling typ för hon hade inte den kanalen hemma. så hon va här te typ sex :) haha skjutsade henne lite på moppen och sånt också ;ö sen skjutsa mamma hem henne och jag åkte och tanka. sen har jag bara varit hemma, ätit lite kinamat typ. snart ska jag nog kanske dra ut med bästis. imorgon blir det typ tandläkaren hela jävla dagen -.- suck verkligen.. sen nästa vecka åker vi bort några dagar, vet inte vart än men antagligen te ett spa i trosa typ.. haha. och vet ni? :o skrev precis ett inlägg te min kusin på facebook om att han skulle beställa datan te mej, så snart är den min!!! :o fast mathias kommer ha en exakt likadan, drygt -.- aja, fick presenter av mormor också, 500 kronor, två grisar (i glas) och en perfym, den blåa från ralph lauren som luktar gryyyyyyyyymt gott! :O:D haha så jag är väldigt lycklig (A) pousss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0