nattunderhållning igen.. ;o

ojoj, sitter och håller på med gratisbio.se och det är skitkul :o haha gör massa undersökningar och är med i bra tävlingar. sen har jag fått erbjudanden om gratis böcker, trisslotter, strumpor, dvd, bantningspiller, t-shirts och visitkort också! trisslotterna är påväg hem, tänkte beställa en ascool t-shirt också (gratis) fast då kostade frakten en massa så trycker nog det trycket på en t-shirt här hemma istället. går fortare och är billigare! (A) hihi aja , har lyckats samla ihop 250 poäng på typ.... 3 dagar? ah, för idag har jag samlat ihop 50 poäng typ. skulle kunna ta ett presentkort på 50kr på typ, H&M, gina, donken, MASSA BUTIKER! haha men ska nog samla ihop biobiljetter te mej och baby (A) en biljett behöver man samla ihop 400 poäng för så det är väll typ... 3 dagar kvar till min första? (A) haha men har inte bråttom så det får gärna ta tid om man får dom gratis liksom! aja, nu ska jag nog äta något och sen sova :D puss//s'

haha bli gärna medlem iaf, det är skitkul! :D
blir du medlem genom bannern här nere så får du även 75 start poäng! (A)

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv. joda de är bra:D haft en bra dag?

2009-07-10 @ 22:40:29
URL: http://matehilda.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0