uppdate som vanligt

tja :)
igår va jag med mathias till typ 6 , sen åkte jag hem, åt och fixa rummet. sen på kväleen kom becka och runt halv 10 drog vi te coop och handla ingridienser te cheesecake, så bakde vi det när vi kom hem :) sen kolla vi på juno också (A) och typ halva mamma mia. sen sov hon här , :) hon åkte hem och fixade lite imorse och nu ska ajg snart te connys och plugga te imorrn. sen kmr becka och då drar vi nog hit och fixar oss elr ngt ;o sen ikväll äre britney!!!! :D:D haha ska bli skitkul :) sen sover hon här och tidigt imorgon drar vi te connys :) puss! //s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0