'Cause together We are strong.


nu ligger jag här i sängen i min mjukisdress och nyser och hostar.. typiskt alltså -.- och ni vet när man är förkyld och det gör sådär ont i näsan ? aja jag har så ont i näsan iaf :( imorgon eller nu kanske så ska jag packa lite, sen imorgon vid halv 1 typ kommer min baby , :) och vid halv 2 typ så åker vi, (A) ska bli grymt najs att komma bort faktiskt, även om jag kmr sakna baby, fast så himla länge ska jag ju faktiskt inte va borta så det kmr nog funka bra! (A) hihi och mamma har lovat mej en ny plattång, grymt skönt eftersom jag veeerkligen behöver en ny! det är sprickor och hål och grejjer i min jag har nu :( haha aja, puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0