imorgon

resten av bilderna får komma någon annan dag, just nu orkar jag verkligen inte med tanke på att jag måste ladda upp alla bilder igen fast än jag nyss gjorde det... aja, imorrn blir det kalas hos kusinen eftersom lilla leon fyller 3 år (A) han önskade sej en hjullastare (vad det nu är för något? :o) och så älskar han innebandy, (han fick boll och klubbor av oss i julklapp) så han kmr få en hjullastare och en innebandytröja (arlanda ibk såklart) där det står leon och 06 (året han är född) hihi, sen lite senare så ska mamma och pappa till en kompis så då är jag och baby heeelt lonley typ hela kvällen och långt in på natten, haha får väll se vad vi hittar på men mysigt kommer det bli iallafall! nu ska jag nog sova typ, puss och godnatt! //s'




såhär såg det ut typ förreveckan när jag och baby va lonleykids, egengjord pizza och mys, najs bajs! (a)

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0