You would turn your head the other way, So you won't have to listen to what I have to say.

godmorgon!
självklart så lyckades baby väcka mej när han ringde halv 12, även fast jag hade stängt av ljudet -.- men aja, om typ 2 timmar ska vi bowla så om ett tag ska jag väll börja fixa mej. somnade mej smink och allting igår så ser ut som en gammal hippie tant just nu -.- vill.. pyssla också.. eller, inte pyssla kanske.. men göra om någon gammal anteckningsbok satt den blir finare eller typ göra ett fint armband elr ngt (A) ska typ kanske te stan på lördag och då ska jag köpa lite pärlor tror jag :o haha för vi hade skitmånga pärlor här hemma men mamma har tydligen sålt allt -.- aja, nu ska jag fixa och trixa, så som bara jag kan! (A) puss //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0