you're the reason i come home.

tjenare! :)
kom upp 20 över 8 imorse och drog te tandläkaren, men idioterna gjorde inte ett skit, bara tog bort lite provisorisk fyllning och la dit ny, för att kolla. men ska typ ta bort den men det kunde dom tydligen inte göra idag -.- asså shit jag kunde vaknat myyycket senare? :O aja... haha sen drog jag te coop också och skulle köpa lite nybakat bröd och sånt te frukost, haha köpte små tomater också och satte mej utanför och åt, och sen lyckades jag såklart låsa in nycklarna i moppen också, så fick ringa pappa så fick han komma -.- haha men kpte en tidning som jag satte mej på moppen och läste medans (A) idag blir det typ en tråkig dag, :( saknar min baby grymt mycket men självklart så kommer han inte att vara hemma efter jobbet eller ikväll... :( ååååh. vi får väll se, puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0