And if you find out he's coming home, just leave me two lights

mamma ska tydligen inte va hemma imorrn och snart kommer mathias och hämtar mej (A) jag har världens bästa pojkvän :$ hihi så drar te han snart dåe och joinar i hans plugg, hihi (: imorrn äre ghanadagen, de betyder att alla elever på skolan är hemma och "jobbar" och får pengar som skolan skänker te ett barnhem i ghana. ah så jag ska va hemma och städa mitt rum imorrn, sen vet jag inte riktigt vad som händer efter de (A) puss! //s'

Kommentarer
Postat av: Jennifer

okeey, que bien. Du är bäst ;)<3

2009-06-01 @ 20:55:45

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0