Everybody's talking all this stuff about me, I don't need permission, make my own decisions. Why don't they just let me live?

tjenatjena :)
idag sattes betygen! underbart asså (A) så nu lär de va ganska lurre i skolan nästa vecka, (: aja, idag ska jag inte göra någonting alls! eller, jag ska inte vara med någon iallafall... men jag har 5 stycken designer som jag ska försöka beta av lite smidigt så de är väll ganska så bra om jag hinner med ngn elr ngra nu :) ah sen så ska jag göra klart och skicka in novellen. eftersom jag va så sen med den så kmr den gå på nästa års betyg men aja (A) sen ska jag bara ta det lugnt. imorrn blire stan med bästa moa&becka direkt efter skolan. sen på kvällen kanske jag sover hos mathias, :) puss!  //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0