how can something right go so wrong? and i want you back..

hej :)
rent helvete har det varit både igår och idag... därför har det inte blivit nå bloggning. men nu är det bättre, hoppas jag... aja, idag har jag och pappa varit och kollat på moppe :) jag hittade en perfekt men den kostade 32 tusen och pappa tyckte att det var lite mycket så han skulle tänka på saken... aja, sen har jag färgat håret också :) fast det blev typ ingen skillnad alls... men ska färga en gång till iimorrn så då blir jag förhoppningsvis blond (A)
puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0