i can't do this by myself, i can't think straight without your brain next to mine.

godmorgon :)
har sovit nästan exakt 10 timmar i natt, fyfan vad skönt asså! ;o igår hade jag lite tråkigt så gjorde design te både jennifer och min&cissis nya blogg. så nu känner jag mej nästan lite sugen på att göra en ny till mej själv! vill ha en med blå bakrund tror jag... :/ den jag har nu är så himla enkel liksom, bara tre redigerade bilder som jag har pysslat ihop.. aja, de kanske blir idag någon gång.. när mamma har vaknat och lite sånt så ska jag nog färga håret också :) hoppas verkligen att det inte blir gult utan bra..  sen skulle mathias ringa vid 2, fast ingen aning om vad han vill... så om det inte blir han så blire nog lite trevligt folk, om det trevliga folket kan... (A)
aja, nu ska jag fixa&trixa lite, puss! //s'


drivbild..

Kommentarer
Postat av: stina

Du kan fix en ny till mig ? (aa)

Puss

2009-06-14 @ 16:48:51
URL: http://sttina.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0