I'm just a little bit caught in the middle, Life is a maze and love is a riddle

heej :)
pappa och jag åkte ju te skogås idag och kollade på moppen. och vi köpte den också! :D hihi så på måndag kommer den hem (a) efter det så drog jag te mathias och har varit här sedan dess. vi har precis grillat och ätit med grannarna och just nu sitter mathias och oskar (hans granne) och spela ngt tv-spel. själv sitter jag här, messar och nördar lite thesims 3 :) ska rensa min data för den är lite full, eller så väntar jag tills jag köpt min laptop, sen ska jag installera thesims 3 hemma hos mej också. om jag får låna det av mathias såklart (: vi ska snart dra hem till mej och så sover vi där. imorrn har vi inga planer så det blir väll antagligen inget speciellt. 
puss! //s'


Kommentarer
Postat av: FOTOPASSION ♥

Tack så jätte mycket , uppskattar verkligen sånna kommentarer :) Allt bra med dig ? Puss

2009-06-28 @ 09:20:10
URL: http://fotopassion.blogg.se/
Postat av: FOTOPASSION ♥

Jorå , helt okej :) Vart har du köpt glasögonen i header ?

Puss

2009-06-28 @ 10:51:26
URL: http://fotopassion.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0