Long ago, and, oh, so far away, I fell in love with you before the second show.

godmorgon allt trevligt folk! :)
vaknade 10 av att min mobil ringde, vem fan ringer så jävla tidigt på sommarlovet liksom!? ah men de va den där jävla sjukgymnastiken... -.- orkar inte gå dit just nuu.. :S aja, idag blire en luuugn dag :) sånna behövs faktiskt också! kanske tar lite bilder, kanske inte. kanske kollar på ngn bra film, packar och ringer mathias. men vem vet? ;) aja, mathias lär det ju iaf bli eftersom vi åker ikväll. eller ja, vi åker när pappa kommer hem från jobbet typ. men nu är jag hungrig (igen) !
puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0