The walk has all been cleared by now, Your voice is all I hear somehow

efter tandläkaren idag så svängde jag förbi gurkan en snabbis och hämtade upp mobilen som jag får låna av henne, skitsnällt verkligen! sen gick jag hem, ringde becka och smsa moa. fast tillslut så blev det jag becka & stina som drog te sigtuna tsm :D supernajs liksom (a) jag åt våffla med mjukglass och sylt och efter ett tag åkte vi hem. sen va vi hos stina ett tag :) moa&dessan kom efter ett tag också. och lite senare så åkte becka jag stina och hennes mamma te elgiganten i uppsala där stina skulle köpa en kamera, skitnajs varen! :D de va då jag kom på att jag verkligen vill ha en egen laptop :) så det var min dag (A) puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0