my baby loves me when i'm down and out. my baby loves me when i'm up and shining. don't want to scare him away from me. oh, how i love him

åh, satt och lyssnade på en underbar låt om & om igen och läste en tidning på balkongen (a) just nu funkar inte youtube så kan inte lägga in låten men såfort youtube är back on track så lägger jag in den! :) nu har jag typ precis varit ute och sprungit :) eller ja, vid halv elva men min dumma familj låste ut mej -.- haha inte med flit då men ändå! imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra så vi får väll se! (a) skulle gärna vilja se hunden som mathias pappa har köpt, och träffa mathias såklart. men vill också träffa fina tjejer, det va sååå länge sen :/ men som sagt, vi får se! :)
puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0