Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans, Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam

tjeeenare (:
just nu sitter jag här i sängen med massa hårfärg i skallen (a) ljusa slingor blire den här gången, och oj, så ljusa dom blir! ;o aja, gjorde både a & b faserna idag på connys. sen hämtade vi bilder också och åt på sibylla :) bilderna va superfina (a) får se om jag får in dom i datan, isf lägger jag självklart in dom ;) ikväll händer inget speciellt alls, ska bara tare lugnt här hemma. mathias hade ngn grillfest och han fråga om jag ville komma men de va bara massa boys där. och visst kan det va trevligt med bara massa killar, men just dom dära är så dryga så pallar inte... ;p imorrn blire nog connys igen, becka ska göra provet och jag ska väll göra c&d faserna :)
puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0