We held the world out in our hands and you ran away

tjena tjena :)
först i morse så åkte vi te sigtuna och ngra badade. sen vare tipsrunda fast jag och ceilia skippade den. sen åkte vi te våfflan och fick glass och sen åkte vi hem typ :O fast det har varit extremt kallt hela dagen så de va väll inte superkul :/ menmen, sen åkte vi hit och då drog vi te brunos och jag och cecilia solade. ska köra lite brun-utan-sol nu också innan skolavslutningen på torsdag :)
puss! //s'

(de blir inte så mkt bilder för mathias har tappat bort både minneskortet i mobilen och kameran... -.- )

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0