15 mars 2009

tjah :)
mamma väckte mej 12 och 1 gick jag ur sängen och då åt jag frukost som hon hade gjort te mej (A) efter de har jag kollat lite på tv och inte gjort mycket alls. men de e väll det som söndagar är till för? brukar plugga ibland också men har inte så mycket att plugga till idag. haha fyfan vad jag ljuger, har 3 prov nästa vecka som jag inte har hunnit plugga till än, men jag orkar faktiskt inte idag! :O får hoppas på att linn&becka kanske vill plugga lite med mej ngn dag efter skolan (A)
nä, nu ska jag fortsätta göra ingenting (A)
puss! //s'


Kommentarer
Postat av: SurfEmma

svar: thx sofia :)

2009-03-15 @ 16:00:04
URL: http://enmammut.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0