20 mars 2009

tjulululu (A)
dagen började me gympa, och eftersom jag har varit sjuk va jag tvungen att ta igen massa gymnastikgrejjer och stå på huvet oh skit -.- medans alla andra hade kul oh spelade innebandy -.- aja, sen vare engelskaprov, gick ganska bra. sen fick vi veta kemiprovet oh fick vg, fast hon sa att jag skulle få mvg, surt -.- aja, sen rulla dagen på oh efter skolan drog jag linn oh becka te kista. köpte lite stuffs där: svart t.shirt med ficka från ginatricot, svarta nylonstrumpbyxor (2pack) och en brun utan sol, dove. sen köpte jag oh becka present te cissi också :)
vid 4 hämtade linns mamma henne eftersom hon skulle te flyget. jag och becka va kvar ett tag, satte oss på donken typ (: sen vid 5 hämta pappa oss, då lämnade vi av becka hemma oh sen drog vi te sigtuna oh sen te maxi för att handla.
så har min dag sett ut, förlåt för dålig uppdatering men jag orkar inte sitta vid datan (?) har jag slagit i huvet eller?
aja, "middag" hos cissi imorrn, ska bli askul! :) moa stina & becka kmr hit vid 5 så ska vi fixa oss oh ta kort (A) lägger ut sen, puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0