25 mars 2009

heeeeeeeeej världens bästa! :)
nu är datan uppe igen, har legat här i sängen ett tag och kollat på när pappa har fixat, för har sjukt ont i ryggen och huvet. står ju upp hela dagen, så får asont i fötterna och ryggen :/ aja, igår va de najs på praoen, vickan lärde mej hur kassan funkar så kan stå där nu :) kan göra te och kaffe också men cappuchino espresso och latte är lite svårare, men är påväg att lära mej :) idag vare väll helt okejh. har bakat kladdkaka med en tjej, och smeten var enorm! 18 ägg och 23dl vetemjöl, känn på den du!
aja nör jag sluta vid 4 kom mathias och hämta mej så åkte vi moppe hem, de va asnajs (A) sen va vi ett tag tills han drog på trummer vid 6 typ. oooch, imorse när jag satt på bussen, lyssnade på musik och kolla ut genom fönstret där solen sken, så känndes allt så vårigt, och sommarkänslorna började verkligen komma,! fyttti pytti vad jag längtar effter sommaren, det kommer verkligen va superbra iår! :)
puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0