29 mars 2009

tjulululu (:
somnade astidigt igår, vi satte på en film men hann inte äns se början innan jag somnade, vaknade inte äns när mathias stände av och fixade med kuddarna och så, väldigt konstigt med tanke på att jag typ låg lite halvt på han :S sen vakna typ 20 över 11 i morse, de e ju sommartid nu.. -.- så låg i sängen ett tag och sen gick vi upp och jag fixade mej lite smått (: sen skjussade min älsklingspojke hem mej, snäll som han är (A) åt lite hemma och kolla på tv ett tag och sen åkte jag och mamma te kista. köpte 2 bhar & en penna typ bara , haha ;) sen kolla vi på bio oxå, en shopoholics bekännerlser, asbra :) sen åkte vi te uppsala där de va final med andra 94a laget. men tyvärr så blev de ett silver, men de e bra de me :) sen nu kom vi hem för en halvtimme sen typ ;)
imorn äre bad med klassen, jag hatar -.- måste gå och duscha nu, puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0