30 mars 2009

heeeeeeeej :D
jag gillar den här dagen, venne vrf men känner mej glad på nge vis :) imorse skjussade pappa mej, linn&becka te valsta simhall och där bada vi. jag och cecilia (som för övrigt är badkompisar) simmade några längder, sedan gick vi upp och efter ett tag la vi oss i varma barnpoolen och lekte att vi inte kunde simma ist (A) haha. sen gick vi upp och fixa oss, och det tog ju sin tid. sen missa vi bussen typ precis, och när vi åkt en liten bit så gick bussen typ sönder -.- aja, på lunchen gick linn becka jag& cissi hem te mej och käka köttbullar och spaghetti, haha (: sen vare engelska, fick VG på provet. och på soprovet fick jag MVG :) aja, sen gick vi hem. och typ halv 6 kom mathias hit. vi mös väll lite typ (mös, kan man säga så, ? :S) och sen skjussade han mej te kolsta och där vare träning (A) nu har jag precis ätit pizza och snart ska jag ringa min lilla prins :) hihi (A) imorrn äre temaveckan med världens bästa bästevän ! no och ps hela dagen. fun.
puss! //s' 


Kommentarer
Postat av: Becka

aaw, fett fin bild igen :D<3

shit vad små vi var ,lr aah ;)...

jag älskar dej bästis

2009-03-31 @ 15:35:54
URL: http://bbbecks.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0