dagens do

mamma&pappa skulle gå ner te märsta station för att köpa busskort, så jag hängde med.
kände att jag behövde lite frisk luft, och då kan man jue inte sitta inne vid datan hela dagen! så vi gick ner, köpte busskort och sen gick vi te brödboden och fikade :) känns som att jag har varit där asmkt på sista tiden :S aja, sen tyckte jag att det va sååå himla kallt så jag tog bussen hem, hehe. och dom andra gick dåe :p
menmen, nu har jag fått lite luft iaf (a) och mamma ska förhöra mej på biologin om en timme, och eftersom jag glömde boken i skolan och bara har g-frågorna hemma så kommer det gå väldigt snabbt att träna in, så nu kan jag sitta här i iaf 50 mintuer ;D puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0