jobb cv

ja, ni vet ett sånt där cv man måste skriva om sej själv när man ska söka jobb? skryta om alla sina skills och begåvningar? jo men idag har jag och moa kommit på precis vad som ska stå i våra nästa cv:

- kan vissla både innåt och utåt (plus i kanten för jag lärde mej vissla innåt först)
- kan dricka cola även i skarpa kurvor. (ja, alltid bra att kunna när man äter i bilen och har galna föräldrar?)
- är superduktig på att sitta i seketariat.
- kan ta ner sarg perfekt och lägga den i ställningen på ett skickligt sätt.


sista punkten gäller mest för mej, moa sög på de, haha (A)
aja, nu vet ni precis vad vi är duktiga på ! vad skulle stå i era cv:n?
//s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0