"outfitts" ;D


har typ lite tråkigt så kollade in lite hemsidor på internet (läs forever21.com och eluxury.com) och knaprade ihop två outfitts (A)
den första är finast tkr jag och önskar verkligen att jag hade massa pengar :(
på den andra hör sakerna inte ihop så bra men enskilt äre najjs (:


outfitten till höger:
-linne från forever21.com
-jeans  (current/elliot) från eluxury.com
- pumps (nina ricci) från eluxury.com
-solglasögon (marc by marc jacobs) från eluxury.com

outfitten till vänster:
- t-shirt från forever21.com
- armband (juicy couture) från eluxury.com
- solglasögon från forever21.com
- pumps (dior) från eluxury.com

solglasögonen från marc jacobs & jeansen från current/elliot vill jag speciellt ha.. fast solglasögonen kostar typ $115.00 och jeansen $216.00. typ 1000 respektive 2000 kronor + frakt. så de blir väll inget med de.. -.-


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0