ramla i trappen.. och dagens alla andra bilder


lyckat? ahmen visst! vi skulle ta våra skor från seketariatet, jag tog mina men när moa skulle ta sina så skulle jag driva lite och tacklade iväg henne. hon tacklade såklart tillbaka och jag tog stöd mot väggen, som jag sedan märkte inte fanns... så jag tappade balansen, och eftersom moa lutade på mej gjorde även hon det. + att bakom henne var en trappa. sååå, det hela slutade med att moa ramlade ner för trappan, och efter kom jag med ena skon i handen. ni kan ju bara tänka er hur det såg ut.. tillslut låg vi alltså mitt i trappan på golvet. så nej, på bilden ligger vi inte skönt och vilar, under oss är en trappa. och eftersom vi låg med fötterna upp mot trappan kom vi inte upp. så jag fick fram mobilen och ringde li, hon kom och nästan kissa på sej av garv och tog massa kort.. haha dagens (A)

ngra andra bilder av dagen som visar alla mina skills, först den att jag är mycket bättre på att vara oseriös än moa, och sen mina konstnärliga kunskaper! jippie för mej (A) (och nejh, på sista bilden håller jag inte på och slår moa, jag bara är väldigt nära på att tappa klubban i hennes huve)
//s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0