spotify

vet ni vad spotify är förngt? de är typ som itunes, fast det fiinns maaaaaaaaaaaaaassa gratis musik som man kan lyssna på hur mkt man vill, och det finns verkligen ALLT!  grejjen är att detta kostar pengar, om man inte blir inbjuden av ngn som redan har spotify. och jag har letat ett tag efter ngn som kan bjuda in mej, och idag sa kristina att hon hade de :) men hon visste inte hur man bjöd in, och det berättade jag för pappa lite senare. och då säger han ba: men spotify, det har ju jag!
gissa hur glad jag blev? ;D såå, nu sitter jag här och lyssnar på massa bra musik och mår allmänt bra faktiskt (A)
//s'

Kommentarer
Postat av: Kristina

Spotify ftw :D <3

2009-03-17 @ 15:04:47
URL: http://sKristina.devote.se

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0