sunes sommar



haha fyfan vad jag ääälskar! moa, stina & jag har varit kompisar sedan vi var två (1996), alltså i snart 13 år. ett år hade vi verkligen pippi på sunes sommar. varje gång dom sov här kollade vi. och tro mej, det var många gånger. vi kunde (och iaf jag kan nog fortfarande) alla repliker i hela filmen. typ när rudolf ger sunes mamma en sollampa eftersom dom inte kunde åka te grekland. då börjar hans mamma typ "grina" och springer in i huset.
oh sune ba: pappa, är mamma ledsen?
rudolf: nej sune, mamma är rörd.
(då hör man innefrån huset hur hon börjar asgarva)
sune: är hon glad nu? :D
rudolf: sörru sune, det där kommer du förstå när du blir lite äldre.

det året fick jag en brun-utan-sol i julklapp av moa med julklappsrimmet "sol i sinne, brun inne"
om ni inte har sett det har ni missat ngt stort! :O
//s'

Kommentarer
Postat av: Moa

haha ojojoj vilka minnen alltså! :D

det kallar ja minnen x)<33

2009-03-17 @ 17:44:22

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0