1 maj 2009

det här skulle publicerats igår vid 10 på kvällen, men tydligen så gjorde det inte de... -.-




godkväll underbara människor :)

gårdagens kväll var härlig (A) drog te cissi typ halv 9, vi fixae oss och vid halv 10 drog vi te tivolit och brasan. träffade mathias och sen kolla vi lite på fyrverkerier, sen kom becka (: vi va där med ngra ett tag och typ halv 12 åkte vi hem. fast jag och cissi kom te cissi typ 12 ;S aja (A) sen hämtade mathias mej där och vi åkte hemt e mej och hämta hjälmen, sen drog vi te han och sov där :) haha han hade plockat isär hela hans data som låg över hela sängen, så jag satte mej vid skrivbordet, och där somnade jag  ;o nästa gång jag vaknade låg jag i sängen ... haha. sen imorse skjussade han mej te stationen där sexiga becka&cissi väntade (A) vi åkte te väsby och hade trevligt, köpte sånadära ljusa trasiga jeans från gina ni vet? :D uuunderbara (A) sen åkte vi hem, jag och cissi fixade lite stuffs och sen drog jag hem :) vid 7 ringde mathias och fråga om han kunde komma, så de gjorde han. vi drog ut, kollade på solnedgången uppe på ett berg typ , de va mys(A) sen nu är han på coop och handlar cola. :) han sover typ här ikväll, fast han ska sova här imorrn me (A) aja, nu kmr han, puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0