15 maj 2009

tjääääääänare schnyggingar :)
skola idag, vääldigt mkt slöjd :O stannade efter skolan 2½ timme för att bli klara. sammanlagt blev det alltså nästan 4 timmars slöjd :O aja, de e najs (A) efter skolan drog jag och bästuus te centrum för tjockis-sofia va sjukt sugen på godis :O sen åkte jag och pappa och handlade och sen har jag lagat mat och ätit :) nu ska jag fixa mej lite så kmr mathias och hämtar mej sen så sover jag nog där ikväll (A)
puss! //s'

och hörrni, jag har namnsdag idag!! :O<3 fick väääääääääärldens bästa namnsdagspresent (A)

Kommentarer
Postat av: stina

Vad fick du ? :O <3

2009-05-16 @ 15:41:33
URL: http://sttina.blogg.se/

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0