3 maj 2009

tja :)
igår efter centrum drog vi ut i skogen... haha, ahmen de va mysigt iaf (A) sen vid halv 7 kom mathias oså åt vi typ och jag duscha, sen åkte vi och tanka vid halv 11 typ, mös lite och kollade på film te halv 4 typ (: imorse gick jag upp typ 10, sen skjussade han mej te fh där jag möte cecilia, så drog vi tsm te becka (: hon fyller ju år om ngn hade misssat de ;p så vi överraskade henne på morgonen med lite presenter på sängen oh så, sen åt vi frukost där, skitmysigt (A)
idag ska jag inte göra ngt alls, jag ska vara eeeeeeensam bara :D fast kankse träffar bex ikväll, vi får väll se :)
puss! //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0