and the days keep ticking away...

godmorgon! :)
vaknade typ 10, gick upp och åt lite frulle och kolla på ett gammalt avsnitt av grey's anatomy. min första tanke idag var att det skulle bli sjukt tråkigt idag, för igår så var ju både becka bög och mathias hemma & sjuka. så snackade i telefon med mathias typ hela dagen och på msn med becka litegrann (A) men idag är båda två tillbaka till skolan. men icke sa nicke, för jag kommer ha fullt upp idag! :O ska leta reda på lite kläder (ja jag har tappat bort kläder -.-) och sedan packa, sen ska jag duscha och fixa mej, sen tar jag 20 över 3 bussen te centrum och möter upp snygga flickorna för att inskaffa godis te bussresan imorrn :) sen kmr nog mathias och hämtar mej oså är vi nog ett tag :) kommer ju inte träffas på mer än en vecka liksom :(

puss! //s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0