falun 21-24 maj 2009

tänkte dra igenom lite snabbt vad som hände i falun, detaljerna struntar jag i (A)

torsdag: gick upp halv 4 och åkte dit, sov inte en sekund på bussen. sen vare match på en gång, och jag spelade fast jag va sjuk, ah så på kvällen tappade jag rösten totalt, kunde knappt snacka. så på kvällen då vi skulle ha match så satt jag på bänken med mimsäään . juste, vi sov ett tagdär på dagen också. sen så drog vi ner på stan mitt på dagen också med hjälp av en turistkarta, haha de e vi sjukt stolta över, att vi hitta te centrum :O

fredag: hade bara en match 20 över 9 på kvällen så först på morgonen så drog vi ner te centrum, sen efter lunchen så åkte hela laget te kupolen i borlänge och shoppade :) köpte två linnen/kläningar från gina tricot.
sen på kvällen hade vi match då, och jag va fortfarande hes men hade inte ont i halsen eller så så spelade ändå. meen, hann typ bara spela ngra minuter av matchen för sen kom en idiot tjej och låste fast mitt knä mellan sina ben, och sedan sprang hon iväg fast jag fortfarande satt fast i henne. fråga inte hur det gick till men hon vred hela mitt knä ur led, och jag ramlade då, och låg där mitt på planen och skrek, hehe :$ sjukt pinsamt, hallen med störst läktare och allting också. men aja, så nu går jag på kryckor... -.-

lördag: hade sista matchen, va i centrum på dagen också. sen på kvällen skulle vi grilla, men de va 4 skadade i laget så vi åkte te akuten. röntgade och sånt, men inget hade gått av i knät iaf som tur är :) men kom tbx sen på kvällen och då grillade vi lite mashmellows och sånt (A)


söndag: stannade kvar för att kolla på 95orna. vann både semifinalen och finalen, förlorade inte en ända match på hela cupen. så grattis liksom! :) ah dom hade helt klart bästa hejarklacken också, massa trmmor och grejjer hade vi (A) sen åkte vi hem då, stannade på donken påvägen hem :)

så de har varit en najsig helg! (A)
//s'


Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0