10 maj 2009

tjäääänare!
efter jag hade varit hos mormor igår så skjusade morfar hem mej med stooora nya taxibussen :O sen kom mathias, och vi snacka lite och så, sen skjusade mamma oss te kista vid 8 typ. vi kolla lite i affärer och köpte lite godis och sånt och sen halv 10 gick vi på bio, 17 again. den va asbra verkligen :) efter de åkte vi buss och tåg hem. tåget var försenat 5 minuter så tog de 10 över 12 typ, kom hem typ 10 i 1 och då mös vi lite och sen somna vi väll typ :) sen idag så har jag faktiskt pluggat, och sen nu kom jag precis hem. har varit ute med becka&cissi sedan 7, de va supertrevligt som alltid :)
puss! //s'



Kommentarer
Postat av: Kristina

"faktiskt pluggat! im impressed haha :D <3

2009-05-11 @ 16:06:16
URL: http://www.sKristina.devote.se

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0