viking line cup 2009



shit, jag har ju inte berättat vad som händer i helgen? :O ah för de e ju låååååååååång helg nu :) så ska dra te falun med vääääärldens underbaraste brudar! ah de e innebandy cup dåe, och nej, det är inte på en båt ;) haha men det ska bli sjukt kul asså! :O åker 5 imorrn bitti och kommer hem på söndag. de andra laget lär de ju gå bra för så lär väll bli ganska sent på söndag.. menmen, massa bilder blire, det lovar jag! fast eftersom blogga är typ det ända jag inte kan göra i min ipod så lär det inte bli mkt blogg alls :/ kanske om man får tag i datan ngra sekunder, haha.
 puss //s'

Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0