20 september 2009

hejsan! :) va med baby i fredags ändå och sen te mormor, där vare skit trevligt verkligen :) sen sov jag hos baby lördag te söndag och idag har vi varit i stinsen och fixat min mobil. imorrn och på tisdag är vi lediga och det ska bli sååå jävla skönt! imorrn ska jag nog bara plugga so eftersom vi har prov på onsdag och sen bara ta det lugnt. sen på tisdag ska jag vara med baby :) men han ska hjälpa mej lite med matten eftersom vi har prov på torsdag och han är mitt lilla matte geni (a) nu ska jag fixa lite saker och sen ska jag nog faktiskt sova för har gryyyymt ont i huvet. puss! //s'



Kommentarer

kommentera så gör du mej glad :)

Vad heter du kissen?
Får jag komma ihåg dej? <3

Haru e-post adress? (lugn snyggo, det är bara jag som ser den)

Har du också en blogg som jag kan kolla in? Skriv den här isf:

Och vad hade lilla du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0